De all-in-one softwareoplossing voor interimbedrijven.
Je beheert alle stappen in het uitzendproces op een eenvoudige en efficiënte manier. Van matching tot facturatie en uitbetaling.
Je beheert alle stappen in het uitzendproces op een eenvoudige en efficiënte manier. Van matching tot facturatie en uitbetaling.
Een gebruiksklare oplossing zonder complexe implementatieprocessen. Een korte online opleiding volstaat om je op weg te helpen. En als je vragen hebt, staan wij voor je klaar!
De enige oplossing op de markt die zich volledig in de cloud bevindt. Altijd en overal toegankelijk, altijd up-to-date
BrightStaffing ondersteunt je in alle fases van het interimproces. Gebruik je toch nog graag andere tools, dan kun je die probleemloos koppelen via API’s.
Wij combineren onze software met de payroll-diensten van het erkend sociaal secretariaat Partena Professional.
Je beheert alle stappen in het uitzendproces op een eenvoudige en efficiënte manier. De juiste kandidaat aan het gezochte profiel koppelen ging nog nooit zo snel.
Sneller bijsturen daar waar nodig door een duidelijk overzicht van documenten, interacties en cijfers.
Heel wat processen kunnen geautomatiseerd en gestandaardiseerd worden, wat minder ruimte laat voor fouten.
Door de snelheid, proactiviteit en het lage aantal fouten ben je een betrouwbare partner voor je klanten.
Je bewerkt en bewaart gegevens van uitzendkrachten zoals studies, werkervaring, competenties en contactinformatie en volgt alle communicatie met hen op.
Je beheert de gegevens van je klanten zoals hun contactinformatie en volgt alle communicatie met hen op.
Je creëert vacatures, publiceert ze rechtstreeks op je website en in de VDAB-database en matcht de beste kandidaat.
Eenmaal je een kandidaat aan een vacature hebt gematcht, maak je een contract, verstuur je dat naar de klant en volg je op tot ondertekening. Je beheert en verlengt actieve contracten gemakkelijk.
Na het ingeven van de prestaties kijk je alles na met de controlefunctie. De tool maakt vervolgens automatisch facturen aan en verzendt die naar de klant. Achteraf kunnen er nog correcties uitgevoerd worden.
Je verstuurt de loongegevens en eventuele correcties rechtstreeks naar Partena Professional en zij zorgen voor de uitbetaling. Je kunt ook maaltijd- en ecocheques bestellen en er staat een vast team klaar om je payroll, technische of juridische vragen te beantwoorden.
Je haalt inzichten uit al je data. Bijvoorbeeld over het succes van een uitzendkracht of de winstgevendheid van een klant.